ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت آلومکس

ورق کامپوزیت آلومکس

تغییر سبک طراحی ساختمان ها نسبت به گذشته

اگر به دنبال نمایی مناسب برای ساختمان اداری و یا منزل شخصی خود هستید، ورق کامپوزیت آلومکس بهترین انتخاب است.

 دنیا روز به روز در حال تغییر و پیشرفته شدن است. اگر به سبک ساخت و طراحی ساختمان های قدیمی نگاه کنیم، اکثر آنها از آجر ساخته شده و هیچ نمای خاصی ندارند. سبک زندگی در گذشته این گونه ساختمان ها را می پسندید و ساخت آنها به این شکل عادی بوده است.

 امروزه سبک ساختمان سازی تغییر کرده است. با پیشرفت تکنولوژی، کارخانه های مختلفی تاسیس شدند که در جهت زیبا سازی نمای ساختمان فعالیت می کنند. این تغییر سبک به گونه ای بوده است که اگر امروزه کسی ساختمان خود را بدون نما طراحی کند، در نظر مردم عجیب جلوه خواهد کرد. این موضوع در شرکت ها و ادارات بیشتر جلوه می کند. امروزه شرکت ها برای جلب مشتری باید به نکات مختلفی توجه کنند. یکی از این نکات زیبایی ظاهری محل کار است. داشتن ساختمانی با نمای زیبا مسلما می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.

شرکت آلومکس: بهترین شرکت در زمینه طراحی نمای ساختمان

یکی از شرکت هایی که در زمینه نمای ساختمان ها سابقه طولانی مدت دارد آلومکس است. شرکت آلومکس با طراحی انواع نمای ساختمان، بیش از 15 سال است که محصولاتی مرغوب را به مشتریان ارائه می دهد. 

ورق کامپوزیت آلومکس

ورق کامپوزیت آلومکس یکی از معروف ترین نمای های ساختمان این شرکت است. شرکت آلومکس با ظرفیت تولیدی 120 هزار متر مربع ورق کامپوزیت در ماه، به عنوان یکی از بزرگترین و تاثیر گذار ترین تولید کنندگان ورق کامپوزیت در بازار ایران و کشور های همسایه شناخته می شود. 

شرکت آلومکس با راه اندازی خطوط تولید انواع ورق های کامپوزیت و با در اختیار گرفتن زمینی به وسعت 10 هزار متر در منطقه آزاد پیام، اقدام به صادرات محصولات خود به کشور های مجاور و همسایه کرده است. 

در حال حاضر این شرکت علاوه بر پوشش بازار داخلی ، اقدام به صادرات محصولات خود به کشور هایی نظیر روسیه، عراق، ترکمنستان، گرجستان و تاجیکستان نیز کرده است. 

شرکت آلومکس با تولید با کیفیت ترین ورق کامپوزیت، نه تنها بازار این محصول در ایران را به دست گرفته است بلکه به کشور های مجاور نیز محصولات خود را صادر می کند.

ورق کامپوزیت دماوند
ادامه

برتری کیفی انواع ورق های آلومکس

در اینجا لازم است تا توضیحی کوتاه در مورد عوامل تعیین کننده برتری کیفی انواع ورق کامپوزیت آلومکس نسبت به برند های مشابه بدهیم. در مجموع مقاومت هر ورق کامپوزیت به سه عامل ضخامت، مقدار چسبندگی و رنگ بستگی دارد. 

  1. ورق کامپوزیت آلومکس استحکام بسیار بالایی دارد و در برابر آتش مقاوم می باشد. فرم پذیری بسیار بالای این ورق کامپوزیت سبب شده است تا این ورق در تمامی مکان ها قابل نصب باشد. 
  2. همچنین استفاده از رنگ PVDF سبب شده است تا شرایط آب و هوایی مختلف بر ورق کامپوزیت آلومکس تاثیری نداشته باشد. 
  3. ورق کامپوزیت آلومکس با توجه استاندارد روز اروپا در دو ضخامت مختلف 0.5 و 0.3 به مشتریان ارائه می گردد که بسته به نیاز به مشتریان تحویل داده می شود. 

کاربرد ورق کامپوزیت آلومکس                  

یکی از کاربرد های ورق کامپوزیت آلومکس در گلخانه ها می باشد. بسیاری از سازندگان ساختمان اقدام به ساخت گلخانه با آجر می نمایند که به دلیل ظاهر بسیار ساده مورد توجه صاحبان گلخانه قرار نمی گیرد. بسیاری از این افراد به دنبال مکانی بسیار نور گیر و زیبا برای محل کار خود هستند. به این قبیل افراد ورق کامپوزیت پیشنهاد می گردد. این ورق های کامپوزیت علاوه بر زیبایی ظاهری، نور گیر می باشند که برای مکان هایی مانند گلخانه بسیار مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت با شرکت هزاره سوم تماس حاصل فرمایید.

نمای ورق آلومکس

ورق کامپوزیت آلومکس با هسته آلومینیوم یا 3Dپانل

یکی از پیشرفت های بسیار برجسته شرکت آلومکس، ورق کامپوزیت هسته آلومینیوم یا D 3 پانل است. این ورق ها به علت طراحی بسیار زیبا، گزینه ای بسیار مناسب برای نمای ساختمان می باشند. ورق کامپوزیت آلومکس با هسته آلومینیوم از پوشش رنگی PVDF استفاده می کند. استفاده از این پوشش رنگی سبب می شود تا در شرایط آب و هوایی متفاوت، رنگ ورق کامپوزیت ثابت بماند. 

میتوانید با مراجعه به صفحه ورق کامپوزیت آلکوتکس ، اطلاعات فنی این محصول را مطالعه نمایید.

ورق کامپوزیت گلکسی باند
ادامه

کاربرد ورق کامپوزیت آلومکس با هسته آلومینیومی

کاربرد ورق کامپوزیت آلومکس  D3 پانل تنها محدود به نمای ساختمان نمی شود. استحکام بسیار بالای این نوع ورق ها در عین سبکی وزن باعث شده است تا بسیاری از شرکت های خودرو سازی، کشتیرانی و هواپیمایی علاقمند به استفاده از ورق کامپوزیت با هسته آلومینیوم در محصولات تولیدی خود شوند.

مزایای ورق کامپوزیت آلومکس با هسته آلومینیوم در مقایسه با محصولات مشابه

 ورق کامپوزیت آلومکس با هسته آلومینیوم در مقایسه با ورق کامپوزیت پلی اتیلن و ورق کامپوزیت با هسته مواد معدنی دارای ویژگی های برجسته بسیار است. ورق کامپوزیت پلی اتیلن دارای مقاومت بالایی است اما عدم مقاومت در برابر حرارت، استفاده از آن را بسیار خطرناک می کند. در مقابل ورق کامپوزیت با هسته مواد معدنی در برابر اشتعال مقاومت نشان می دهد و از استحکام خوبی نیز برخوردار است اما وزن آن بسیار زیاد می باشد و نصب آن در همه مکان ها امکان پذیر نیست. در نهایت ورق کامپوزیت با هسته آلومینیوم، با اینکه وزنی بسیار سبک دارد و از نظر جلوه های ظاهری بسیار زیبا است، دارای استحکام بسیار بالا و مقاوم در برابر آتش می باشد. این موضوع سبب می شود تا در عین استحکام و عدم اشتعال پذیریِ این ورق، نصب آن در هر مکانی ممکن باشد.

3D PANEL

سخن اخر

سخن پایانی اینکه، ما در دنیایی زندگی می کنیم که روز به روز در حال پیشرفته تر شدن است. این پیشرفت در زمینه ساخت ساختمان ها نیز بوده است. استفاده از نمای زیبا در ساختمان یک شرکت می تواند موجب جلب توجه مشتری به ظاهر برجسته ساختمان شود. شرکت آلومکس یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات ورق کامپوزیت است که مستحکم ترین و زیبا ترین ورق ها را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین همین امروز جهت زیبا سازی نمای ساختمان خود اقدام به خرید ورق کامپوزیت آلومکس نمایید.

کیفیت ورق کامپوزیت آلومکس تا چه میزان قابل اعتماد است

در حال حاصر این ورق کامپوزیت جزء با کیفیت ترین و مقاوم ترین ورق های کامپوزیت موجود در بازار میباشد

ورق آلومکس در چه رنگهایی موجود است

ورق کامپوزیت آلومکس در رنگهای نقره ای، طلایی، سفید، مشکی موجود میباشد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

10 دیدگاه در “ورق کامپوزیت آلومکس

  1. حیدری گفت:

    قیمت ورق آلونکش چنده

    1. admin10 گفت:

      سلام… جهت استعلام قیمت با شماره 09122751028 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *