مقالات, ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت نانو باند

ورق کامپوزیت نانو باند

ورق کامپوزیت نانو باند

ورق کامپوزیت یکی از مهمترین مواد استفاده شده در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، هوافضا، ساختمانی و الکترونیک است. این ورق ها با استفاده از فناوری نانوساختار، دارای خواص فوق العاده ای مانند سختی، مقاومت در برابر خوردگی، سبکی و هدایت حرارتی بالا هستند. این ورق ها می توانند در ساخت قطعات خودرویی، بدنه هواپیما، سازه های ساختمانی و تجهیزات الکترونیکی استفاده شوند. به دلیل مزایای ذکر شده، استفاده از ورق کامپوزیت به عنوان جایگزینی برای ورق های سنتی و فلزی، مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت نانو باند

شرکت نانو باند با دو دهه­ سابقه در ارائه خدمات و محصولات نوین و با کیفیت، به دنبال افزایش توان فروش و صادرات در منطقه، آسیا و اروپا است. این شرکت با تعهد به حفظ محیط زیست، برنامه‌های کوتاه مدت و دراز مدت را اجرا کرده و به ارتقاء سطح سلامت و دانش فنی در امور خود متعهد است. با توجه به اعتقاد شرکت نانو باند به توسعه پایدار و صیانت از نیروی انسانی، واحد نمونه فروش و خدمات، با ارائه خدمات با کیفیت، به توسعه پایدار و صیانت از نیروی انسانی پرداخته و به دستیابی به روش‌ها و فناوری‌های نوین جهانی و همگام‌سازی با پیشرفت‌های جهانی متعهد است. شرکت نانو باند با توسعه حوزه بازار از طریق ایجاد مراکز خدماتی وابسته و فروش منطقه‌ای، در صدد تحقق اهداف خود است. همچنین ورق آلومينيوم كامپوزيت نانو باند با 15 تا 20 سال گارانتي كارخانه ارائه شده و داراي 10 سال ضمانت بيمه ايران مي­باشند.

اگر به دنبال خرید بهترین ورق کامپوزیت با مناسب ترین قیمت هستید، میتوانید با شماره 09122751028 تماس حاصل فرمایید.

محصولات شرکت نانو باند

شرکت نانو باند محصولات متنوعی را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. یکی از این محصولات، پی وی دی اف است که در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، هواپیماسازی و صنایع الکترونیک استفاده می شود. این ماده با داشتن ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر حرارت و سایش، مقاومت الکتریکی، خواص ضد آب و ضد خوردگی، در بسیاری از موارد بسیار مفید است.

ورق کامپوزیت سمنان
ادامه

همچنین، شرکت نانو باند در زمینه تولید کامپوزیت های گلاس شاینینگ نیز فعالیت می­کند. این کامپوزیت ها دارای خواصی همچون شفافیت بالا، مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش، و همچنین خواص ضد آب و ضد خوردگی هستند. به همین دلیل، این محصولات در صنایع ساخت و ساز، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، و همچنین در صنایع الکترونیک و خودروسازی استفاده می شوند.

خواص ورق­ کامپوزیت نانو باند

در کل، محصولات شرکت نانوباند با توجه به ویژگی هایی که دارند، در بسیاری از صنایع بسیار مورد استفاده و توجه قرار می گیرند. به دلیل داشتن خواص ضد آب و ضد خوردگی، مقاومت در برابر حرارت و سایش، و همچنین مقاومت الکتریکی، این محصولات در تولید قطعات صنعتی، وسایل الکترونیکی و خودروها بسیار کارآمد هستند.

ورق­های کامپوزیت نانوباند از ساختار کامپوزیتی تشکیل شده است. که دارای دو لایه آلومینیوم هستند که به دور یک هسته ترموپلاستیک تولید شده اند. این ورق ها به روش اکستروژن مداوم تولید می شوند. روکش پی وی دی اف با ضخامت ۵۰۰ نانومتر بر روی سطح خارجی آلومینیوم نصب می شود و یک روکش رنگ محافظ برای جلوگیری از خوردگی و اکسید شدن روی سطح زیرین نیز در نظر گرفته شده است.

یکی از ویژگی های برجسته ­ی ورق کامپوزیت نانوباند ، وزن کم آن و در عین حال مقاومت بسیار بالای آن­هاست. سطح ورق­های کامپوزیت نانوباند بسیار صاف است که این ویژگی از آنجا مهم است که باعث می شود سطح نهایی بسیار زیبا و بی عیب و نقص باشد.

برای خرید ورق کامپوزیت با دفتر مرکزی هزاره سوم 09122751028 تماس بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی های ورق­های کامپوزیت نانوباند، مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی است. این ماده در برابر آب، باران، رطوبت و حتی رطوبت نسبی بالا مقاوم است.

ورق های کامپوزیت نانوباند با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، جایگاه خود را در بازار جهانی به دست آورده‌اند. این ورق‌ها علاوه بر داشتن ویژگی‌های مشابه با سایر ورق‌های PVDF ، از ویژگی‌های دیگری همچون عدم جذب گرد و غبار، تمیزی و سهولت شستشو نیز برخوردار هستند. این ویژگی‌ها موجب می‌شوند که ورق‌های کامپوزیت نانوباند نسبت به برند‌های دیگر در بازار جهانی، خصوصیات متمایزی را به همراه داشته باشند.

نحوه نصب ترموود
ادامه

استفاده از ورق های کامپوزیت نانوباند موجب سوددهی اقتصادی برای کاربران می‌شود. در نتیجه، استفاده از ورق های کامپوزیت نانوباند می‌تواند به بهبود شرایط محیط زیستی و افزایش کیفیت زندگی انسان‌ها کمک کند.

ورق کامپوزیت نانو باند

کاربرد ورق­ کامپوزیت نانو باند

شرکت نانوباند با تکنولوژی پیشرفته خود، محصولاتی را با کاربردهای متعدد در زمینه ساختمانی ارائه می‌دهد. کاربرد محصولات این شرکت شامل پوشش نمای داخلی و خارجی، قاب‌های پنجره، درب خانه، تابلوی فروشگاه، استند نمایشگاه، سقف و پارتیشن بندی و تعویض نماهای قدیمی است. این محصولات به دلیل طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا، انتخاب ایده آلی برای نمای ساختمان‌های مدرن و بازسازی نمای ساختمان‌های قدیمی محسوب می‌شوند.

ابعاد ورق­های کامپوزیت نانوباند

ابعاد ورق کامپوزیت نانو باند برای نمای ساختمان های مختلف به صورت استاندارد 3.20 در 1.25 متر و ضخامت 4 میلیمتر تولید می شوند. با این حال، با توجه به نیاز کاربران، امکان تولید ورق­های با ابعاد دیگر نیز وجود دارد. این ابعاد می توانند به صورت سفارشی و با توجه به نیاز سازندگان و معماران تعیین شوند. بنابراین، انتخاب ابعاد مناسب ورق­های کامپوزیت نانوباند برای هر پروژه بستگی به نیاز و شرایط سازنده دارد.

 

حدود قیمت ورق­های کامپوزیت نانوباند

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربرد گسترده ورق‌های کامپوزیت نانوباند، قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. به طور کلی، قیمت هر مترمربع این ورق‌ها بسته به نوع و ویژگی‌های آن متغیر است. در حال حاضر، اردیبهشت ماه 1402، در بازار ایران قیمت هر مترمربع ورق کامپوزیت نانوباند بین 400 تا 900 هزار تومان است.

به طور کلی، قیمت ورق های کامپوزیت نانوباند به علت ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها و تولید کنندگان مختلف متفاوت است. برای خرید ورق‌های کامپوزیت نانوباند بهتر است با تامین کنندگان معتبر و با تجربه تماس بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

5 دیدگاه در “ورق کامپوزیت نانو باند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *