ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت گلکسی باند

ورق کامپوزیت گلکسی باند

ورق کامپوزیت گلکسی باند 

ورق‌های کامپوزیت به طور مداوم در راستای بهتر کردن نمای ساختمان‌ها به کار می‌روند. همچنین در انواع مختلفی می‌توانیم آنها را تهیه کنیم و طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را نیز آنها به خودشان اختصاص می‌دهند. ورق کامپوزیت گلکسی باند یکی از انواع ورق کامپوزیت آلومینیوم   است که ساختار بسیار مقاومی دارد و همچنین مطابق با نیاز افراد در راستای کیفیت بالای نمای ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و البته ساختار آن از آلومینیوم و پلی‌اتیلن تشکیل شده است.

باید در نظر داشته باشید که ورقهای کامپوزیت قیمت‌های متنوعی را به خود اختصاص می‌دهد و این بر اساس شرکت‌هایی است که ورق‌های مربوطه را تولید می‌کنند. در این مقاله ما قصد داریم ورق کامپوزیت گلکسی باند را بررسی کنیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید تا در این زمینه نکاتی را خدمت شما مطرح سازیم.

ورق کامپوزیت گلکسی باند چیست؟

 ورق کامپوزیت گلکسی باند یکی از انواع ورق‌ کامپوزیت نما است که بسیار از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است و برای انواع نماهای ساختمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد. تنوع قیمتی بسیار زیادی را می‌توانیم برای این ورق در نظر بگیریم.

از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ورق‌های کامپوزیت قطر آلومینیومی پوششی به‌کاررفته در آن و همچنین نوع رنگی است که در ساختار ورق به‌کار رفته است که در هنگام خرید افراد معمولاً به این موردتوجه دارند. در هسته مرکزی ورق‌های کامپوزیت گلکسی باند نوعی ساختار به‌کار رفته که ضد آتش است و مقاومت ورق را در برابر گرمای زیاد تقویت می‌کند. مقاوم‌سازی ورق در برابر گرما به این‌گونه است که نور خورشید بافت ساختمان را خراب نخواهد کرد.

جهت خرید این ورق با نازل ترین قیمت با شرکت کامپوزیت هزاره سوم به شماره 09122751028 تماس حاصل فرمایید.

انواع ورق کامپوزیت گلکسی باند

  • ورق کامپوزیت معمولی
  • ورق کامپوزیت چوب
  • ورق کامپوزیت آینه
  • ورق کامپوزیت طرح سنگ
  • ورق کامپوزیت نسوز
  • ورق کامپوزیت کهکشان

ورق‌های کامپوزیت نام‌برده‌شده که جزء ورق‌های گلاس گلکسی باند هستند کیفیت‌های متنوعی را به خودشان اختصاص می‌دهند .

ورق کامپوزیت نما
ادامه

ورق کامپوزیت ورق سنگی

ورق کامپوزیت گلکسی باند ورق سنگی ، کیفیت بالایی دارد و در برابر آتش‌سوزی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد همچنین باید بدانید که این ورق کیفیت بسیار بالایی از نظر استفاده بر روی نمای ساختمان دارد. این مورد به این معنا است که برخی ساختمان‌ها از این نوع ورق کامپوزیت بر روی ساختمان استفاده می‌کنند که اهمیت خاص خودش را در هنگام استفاده می‌تواند به ما نشان دهد. طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را نیز می‌توانیم برای نوع ورق سنگی گلکسی باند در نظر بگیریم و باید به این امر توجه داشته باشید.

ورق کامپوزیت نسوز

در خصوص ورق کامپوزیت گلکسی باند نسوز نیز می‌توانیم به مقاومت آن در برابر آتش‌سوزی و همچنین کیفیت آن در هنگام استفاده از آن برای نمای ساختمان اشاره داشته باشیم. همچنین باید بدانید که شما می‌توانید ورق کامپوزیت گلکسی باند نسوز را در تعداد مختلف تهیه کنید و رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی را نیز می‌توانیم برای این نوع ورق در نظر داشته باشیم . ورق‌های کامپوزیت مربوطه بیشتر در راستای ایجاد نماهای جدید بر روی ساختمان‌های شهر به کار می‌روند .

دراین‌خصوص می‌توانیم در نظر داشته باشیم که ورق‌های کامپوزیت گلکسی باند نسوز نیز مقاومت بسیار بالایی را در برابر گرما و آتش‌ نشان می‌دهند و شما نیز باید آن را در نظر بگیرید. البته هزینه‌ای که باید برای ورق‌های کامپوزیت گلکسی باند پرداخت کنید بیشتر به‌خاطر اندازه و موادی است که در داخل آن به کار می‌رود.

کامپوزیت کهکشانی

در مورد ورق کامپوزیت کهکشانی نیز می‌توانیم به این مورد اشاره داشته باشیم که این نوع ورق کیفیت بالایی دارد.  همچنین باید بدانید که شما می‌توانید در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف آن را تهیه کنید البته باید در نظر داشته باشید که قیمت‌های مختلفی را می‌توانیم برای نوع کهکشانی آن در نظر بگیریم.

ورق‌ها و رنگ‌های آن و همچنین اندازه آن می‌تواند بر روی روند قیمت‌گذاری‌ها تأثیر داشته باشد و باید ما این مورد را به‌خاطر بسپاریم؛ چون اهمیت فراوانی دارد و توجه به آنها از همه منظر خالی‌ازلطف برای تمامی افراد نخواهد بود .

رنگ‌پذیری ورق‌های کامپوزیت گلکسی باند یکی از مزایای مهم این نوع ورق‌ها است به‌طوری‌که ساختار آنها معمولاً بر اساس محیط ساخته می‌شود. همچنین باید به این موردتوجه داشته باشید که تمامی ویژگی‌ها از جمله شکل‌پذیری و مقاومت در برابر حرارت و همچنین شکل‌پذیری ورق‌های کامپوزیت بیشتر برای استفاده آنها در خصوص نمای ساختمان است . 

ورق کامپوزیت نقره ای
ادامه
ورق کامپوزیت گلکسی

آیا برند گلکسی باند باکیفیت‌ترین نوع ورق‌های کامپوزیت است؟

این مورد بستگی بر چند امر دارد. یکی از موارد این است که شما در چه نمایی می‌خواهید آن را استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای نمای ساختمان‌های بلند می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید پس برای شما باکیفیت است. ولی به‌هیچ‌عنوان در ساختمان‌هایی که خودشان کیفیت خوبی ندارند نمی‌توان از این نوع ورق‌های کامپوزیت استفاده کرد؛ چون می‌تواند بر کیفیت نوع ورق تأثیرگذار باشد و این چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید؛ چون می‌تواند باعث آسیب‌های ساختاری به ساختمان مربوطه شود

کدام نوع ورقت کامپوزیت گلکسی باند برای ما مناسب است؟

انواع مختلفی از ورق‌های گلکسی باند را ما در این مقاله معرفی نمودیم. دراین‌خصوص باید بدانید که تمامی آنها معمولاً از یک کیفیت خاص پیروی می‌کنند و باید آن را در نظر داشته باشید؛ چون از نظر قیمتی تفاوت خواهند داشت.

همچنین اندازه آنها نیز برحسب میلی‌متر حساب می‌شود. به‌طورکلی ورق‌های کامپوزیت گلکسی باند کیفیت‌های متنوعی را در اختیار مشتری قرار می‌دهند و این شما هستید که باید به بهترین نحو از آن استفاده نمایید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما ورق کامپوزیت گلکسی باند را بررسی کردیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که این ورق جز یکی از بهترین انواع ورق‌های کامپوزیت است. همچنین در رنگ‌های مختلفی نیز می‌توانیم ورق‌های کامپوزیت را در نظر داشته باشیم.

 به‌طورکلی ورق‌های کامپوزیت کیفیت‌های متنوعی را بر مبنای طرح و رنگ به خودشان اختصاص می‌دهند. البته باید بدانید که این موارد جز آن دسته از مواردی هستند که بر قیمت ورق کامپوزیت تأثیرات خودشان را خواهند داشت.

ورق کامپوزیت گلکسی باند ساخت کدام کشور میباشد

این شرکت ایرانی بوده و از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کزده است

ورق کامپوزیت GLAXYBOND چه طرحهایی دارد

در انواع طرح سنگی ، چوبی، نسوز و کهکشانی تولید شده است

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

3 دیدگاه در “ورق کامپوزیت گلکسی باند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *