مقالات, ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت تابلو

ورق کامپوزیت تابلو

ورق کامپوزیت تابلو

مسلما شما هم وقتی در قسمت های مختلف یک شهر قدم میزنید تابلوهای زیادی را میبینید که در جای جای آن شهر نصب شده اند و اسم مغازه ها و گاها خدماتشان بر روی ان ها نوشته شده است؛ خوب است بدانید؛ این تابلو ها از یک سری ورق به نام ورق کامپوزیت ساخته میشوند؛ که قصد داریم در ادامه مطلب ارتباط با ان ها به ذکرمطالب متعددی بپردازیم و شما را بیش از پیش با آن ها آشنا کنیم؛ پس در ادامه و تا پایان این مقاله همراه هزاره سوم باشید.

ورق کامپوزیت چیست؟

پیش از آنکه به ذکر مطالب دیگری در ارتباط با ورق کامپوزیت تابلو بپردازیم؛ خوب است شما را با چیستی ورق کامپوزیت آشنا کنیم؛ منظور از ورق کامپوزیت ورق هایی است که از ورقهای نازک کامپوزیت و موادی به نام مواد پلی اتیلن ساخته شده است و از ان در صنایع مختلفی استفاده میشود؛ که یکی از این صنایع تولید تابلو هست.

مزایای استفاده از ورق کامپوزیت تابلو

در قسمت های قبل به ذکر این مسئله پرداخیتم که میتوان از ورق های کامپوزیت برای تولید تابلو استفاده کرد؛ اما شاید از خود بپرسید؛ به چه دلیل این ورق های کامپوزی در ساخت تابلو استفاده میشوند؟ برای جواب به این سوال قصد داریم در ادامه در ارتباط با مزایای ورق کامپوزیت تابلو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

  1. مقاومت:
    یکی از مزایای مهم استفاده از ورق کامپوزیت تابلو توسط تعداد زیادی از افراد این هست که کامپوزیت بسیار مقاوم و با دوام هست و در مدت زمان کم دچار خرابی و مشکل نمیشود.
  2. رنگبندی:
    یکی دیگر از مزایای استفاده از ورق کامپوزیت تابلو این مسئله هست که رنگبندی این نوع ورق ها بسیار متنوع هست و افراد میتوانند از آن ها به شکل وسیعی استفاده کنند و به عبارتی دیگر در انتخاب رنگ دستشان باز تر از حالتی است که از انواع دیگر ورق ها برای تولید تابلو استفاده میکنند.
  3. امکان زیرسازی:
    از دیگر مزایای استفاده از ورق کامپوزیت تابلو نیاز هست این مسئله را گوشزد کنیم؛ که درصورت استفاده از این نوع ورق ها برای تولید تابلو افراد میتوانند امکان زیرسازی مناسب را فراهم کنند؛ به طوری که در ارتباط با قرار گرفتن تابلو در جای مناسبش دچار نگرانی نباشند.
  4. قابلیت شکل پذیری:
    به عنوان اخرین مزیتی که در این قسمت از مقاله هزاره سوم قصد داریم در ارتباط با ان برای ورق کامپوزیت تابلو صحبت کنیم؛ لازم هست به قابلیت شکل پذیری و فرم دهی فوق العاده این ورق ها اشاره کنیم به طوری که میتوان آن ها را به هر شکلی که مورد علاقه مشتریان هست تبدیل کرد و برای آن ها زیبا ترین تابلو را به کمک کامپوزیت تولید کرد.
ورق کامپوزیت اهواز
ادامه
ورق کامپوزیت تابلو

هزینه ورق کامپوزیت تابلو

اگر شما تا این جای کار به این مسئله علاقه مند شده باشید، که از ورق های کامپوزیت تابلو برای ساخت تابلو های مغازه تان استفاده کنید؛ مطمئنا یکی از مواردی که ذهنتان را درگیر میکند؛ این هست که هزینه تولید این نوع ورق های کامپوزیت چقدر هست؟ که درجواب باید بگوییم هزینه استفاده از این ورقها به عوامل متعدد و متنوعی بستگی دارد؛ در ادامه به ذکر این عوامل میپردازیم

  • خاصیت ضدآب بودن:

    خوب است بدانید انواع ورق کامپوزیت تابلو در دو شکل ضد آب و غیر ضد آب در بازار موجود هستند که به دلیل استفاده از مواد با کیفیت تر و ضخیم تر بودن ورق کامپوزیت مورد استفاده هزینه خرید این نوع ورق ها بسیار بیشتر خواهد بود.
  • پانچ:

    یکی دیگر از مواردی که میتواند بر روی هزینه تمام شده برای تولید تابلو با استفاده از ورق کامپوزیت تاثیر بگذارد؛ این هست که از پانچ برای اتصال قسمت های مختلف به یک دیگر استفاده کنید؛ زیرا این پانچ ها بر روی لبه کار قرار میگیرند و زمانی که تابلو به قسمت بالای یک مکان نصب میشود؛ اصلا پیدا نیستند درصورتی که اگر از ابزار دیگر استفاده شود، کاملا مشخص خواهد بود به همین دلیل هست که استفاده از پانچ هزینه بیشتری در برخواهد داشت.
  • مقاومت در برابر اتش:

    مسئله دیگری که میتواند تا حد بسیار زیادی بر روی هزینه تمام شده برای تابلوسازی تاثیر بگذارد؛ این هست که آن ورق ضد آتش هست یا خیر و میتواند در برابر آتش خود را محافظت کند یا نه، که طبیعتا با توجه به این مسئله که آتش سوزی یک مسئله ای است که احتمال اتفاق افتادن دارد، توصیه میکنیم از ورق کامپوزیتی مقاوم در برابر آتش استفاده کنید تا خیالتان از این بابت نیز راحت باشد.
  • جنس ورق:

    بدیهی است که جنس و ضخامت ورقی که از ان در ساخت تابلو استفاده میشود بر روی هزینه نهایی که شخص برای آن میپردازد؛ تاثیر بسزایی دارد.
ورق PVC اسلامشهر
ادامه
  • رنگ ورق:

     با توجه به این مسئله که بعضی از رنگ ها در ورق کامپوزیت تابلو خواهان بیشتری دارد؛ این که شما چه رنگی را انتخاب میکنید؛ نیز بر هزینه تمام شده برای تولید تابلو تاثیر میگذارد؛ به طور مثال رنگ طلایی خواهان بیشتری برای تولید تابلو دارد تا سایر رنگ ها، به همین دلیل هزینه بیشتری را هم در بر خواهد داشت.
  • ابعاد تابلو:

    با توجه به این مسئله که هر چقدر ابعاد تابلو بزرگتر باشد؛افراد مجبور به استفاده از پانچ یا هر وسیله متصل کننده بیشتری هستند؛ میتوان گفت هزینه تمام شده برای ورق کامپوزیت تابلو با ابعاد بزرگتر بسیار بیشتر خواهد بود پس حواستان به این نکته نیز باشد. برای اطلاع از ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت به این صفحه مراجعه نمایید.
  • استفاده از تایمر:

    جالب است ذکر شود؛ امروزه یک خاصیت فوق العاده به تعداد زیادی از تابلو ها اضافه شده است؛ که به فرد این امکان را میدهد؛ چراغ های تابلو را در یک مدت زمان خاص خاموش کرده و دوباره روشن کند؛ که استفاده از این تایمر در کنار استفاده از ورق کامپوزیت هزینه بیشتری را برای افراد مختلف به همراه خواهد داشت.
  • حروف برجسته:

    اخرین فاکتور تاثیر گذار بر هزینه نهایی این تابلوها حروف برجسته مورد استفاده ای است؛ که از آن ها در تولید و ساخت تابلو استفاده میشود؛ به طور مثال حروف پلاستیکی هزینه کم تری نسبت به حروف استیل خواهد داشت؛از جمله انواع اجناس مورد استفاده در تولید حروف نیز میتوان به جنس استیل، وکیوم، پلاستیکی، چلنیوم، فلزی و موارد دیگری اشاره کرد.
هزینه ساخت ورق کامپوزیت تابلو چقدر است

جهت اطلاع دقیق از قیمت با شماره 09122751028 تماس بگیرید

آیا برای مغازه سوپرمارکت میتوانم از تابلوی کامپوزیت استفتده کنم

بله، یکی از بهترین پیشنهادها برای انواع فروشگاه ها و سوپرمارکت ها استفاده از ورق کامپوزیت تابلو میباشد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

1 دیدگاه در “ورق کامپوزیت تابلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *